آرایش مناسب فصل بهار

 

(سالن زیبایی شهلا صادقی)

 

آرایش مناسب فصل بهار

آغاز فصل بهار فرصت خوبی برای تغییر است. این تغییر می‌ تواند در آرایش روزانه‌ شما نیز دیده شود. اگر احساس می‌ کنید که وضعیت پوست شما مناسب نیست یا آرایشی که به آن عادت دارید، تکراری شده، از این فرصت استفاده کنید تا تغییری اساسی در ظاهر خود ایجاد کنید.

1_ آرایش بهاری با پوستی صاف و سبک :

 

میکاپ بهاری شما می تواند بدون کرم پودر باشد. توصیه می کنیم به جای استفاده از کرم پودر و ایجاد لایه های سنگین روی پوست به سراغ مراقبت های پوستی و زیبایی بروید. اگر پوستتان شفاف و صاف نیست، با انجام دادن مراقبت های پوستی همراه با فیشیال و پاکسازی عمیق پوست در سالن زیبایی شهلا صادقی پوستی صاف و شاداب داشته باشید و تنها از یک کرم آبرسان یا مرطوب کننده استفاده کنید. وقتی پوست شما صاف و شفاف باشد، دیگر نیازی به کرم پودر و زیرسازی سنگین برای آرایش بهاری ندارید.

2_ از رنگ های شاد و بهاری برای رژگونه استفاده کنید :

 

رنگ صورتی و مرجانی از بهترین رنگ‌ ها برای رژ گونه به خصوص آرایش بهاری هستند. اگر طرفدار سادگی و شیک بودن هستید، این رنگ رژگونه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با استفاده از یک رژ لایت آرایش خود را کامل کنید

3_ استفاده از هایلایت و کانتور :

 

یکی از ترند های رایج آرایشی که مدت‌ ها است وجود دارد و محبوبیت زیادی پیدا کرده، کانتورینگ است. کانتورینگ یعنی با استفاده از رنگ‌ های مختلف، به چهره‌ خود شکل بدهید و به آن سایه و روشنی اضافه کنید. با کانتورینگ می‌ توانید بینی خود را باریک‌ تر کنید، چانه را زاویه‌ سازی کنید و فرم چهره را کمی تغییر دهید. اگر تا به حال کانتورینگ را امتحان نکرده‌ اید، این بهار فرصت خوبی برای تجربه کردن آن است. برای کانتورینگ لازم نیست پودر ها و کرم‌ های متعدد و جداگانه بخرید که حجم زیادی دارند. می‌ توانید از پالت‌ های کانتور استفاده کنید.

بهار زمانی مناسب برای برجسته کردن شادابی و درخشش پوست شما است. کافی است کمی هایلایتر روی گونه هایتان بزنید. هایلایترهای با تناژ طلایی می تواند با آرایش بهاریتان تناسب بیشتری داشته باشد.

4_ ریمل ها و خط چشم های رنگی برای آرایش بهاری :

 

پیشنهاد می کنیم آرایش های گذشته را تغییر دهید و روش های جدید را امتحان کنید. می توانید به جای خط چشم و ریمل مشکی از خط چشم ها و ریمل های رنگی استفاده کنید و آرایشی متفاوت و بهاری داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *