میسلار واتر چیست و چه کاربردی دارد ؟

 

 

(سالن زیبایی شهلا صادقی)

 

میسلار واتر چیست

میسلار واتر، نوعی محلول پاک کننده‌ صورت است که به از بین بردن سبوم و ناخالصی‌ های اضافی پوست کمک کرده و باعث احساس نرمی و زیبایی در پوست می‌ شود. میسلار واتر از میسل‌ ها یا ذرات روغنی تشکیل شده است. میسل‌ ها با جذب کثیفی‌ ها و ناپاکی‌ ها، آن‌ ها را از سطح پوست پاک می‌ کنند. میسلار واتر بسیار کامل بوده و می‌ تواند انواع محصولات آرایشی، از کرم پودر گرفته تا آرایش چشم و ریمل را پاک کرده و عرق و چربی اضافی آن را از بین ببرد.

 میسلار واتر  چه کاربردی دارد ؟

 

1_ آبرسانی پوست

2_ پاکسازی عمقی پوست صورت

3_ حفظ چربی طبیعی پوست

4_ مناسب و سازگاز با انواع پوست

ترکیبات یا فرمولاسیون میسلار واتر چیست ؟

 

میسلار واتر آب تصفیه شده به همراه مواد آبرسانی مانند گلیسیرین و غلظت کمی از سورفاکتانت های بسیار ملایم می باشد. مولکول های این سورفاکتانت های ملایم به طور طبیعی با هم ترکیب می شوند و کُره های میکروسکوپی موسوم به میسل را تشکیل می دهند که خاک و روغن را جذب می کند. هنگامی که یک پنبه یا پد آغشته به میسلار واتر را در امتداد صورت خود می کشید، میسل ها آرایش، سبوم و هرگونه آلودگی دیگری را از روی پوست جذب می کنند. فرمول میسلار واتر ها آنقدر سبک و ملایم هستند که دیگر نیازی به شستشو نیست اما متخصصین پوست پیشنهاد می کنند که پس از استفاده از میسلار واتر حتما بار دیگر پوست خود را با شوینده مخصوص شستشو دهید تا باقی مانده مواد آرایشی پوست شما به طور کامل تمیز شود.

 میسلار واتر چه مزایایی دارد ؟

 

  • این محلول باعث قرمزی، سوزش چشم و ریزش اشک از چشم نمی‌ شود.
  • میسلار واتر فاقد الکل است و مثل سایر پاک کننده‌ ها باعث خشکی پوست نمی‌ شود.
  • پس از استفاده از میسلار واتر، پوست حالت چسبندگی ندارد و احساس سبکی به پوست می‌ دهد.
  • میسلارواتر خاصیت چربی دوستی دارد، به همین دلیل بعد از استفاده این محصول هیچ اثری از چربی و مواد آرایشی روی پوست شما باقی نمی‌ ماند.

تفاوت میسلار واتر با تونر چیست ؟

 

آب میسلار در واقع نقش شوینده اصلی را دارد و در اولین مرحله پاکسازی پوست از آن استفاده می‏‌شود. هنگامی که پوست به ‎‌طور کامل از آرایش و چربی پاک شد و دیگر اثری از آن به چشم نخورد، نوبت به تونر می‌‏رسد.

تونر، pH پوست را که ممکن است در مرحله اول پاکسازی بهم خورده باشد، متعادل می‏‎‌کند. همین‎طور باقی مانده چربی موجود در منافذ را که از مرحله قبل برجای مانده، خارج می‏‌نماید. به‌‏ همین دلیل تونر نقش زیادی در کاهش جوش‏‌های سرسیاه و بسته‌‎شدن منافذ پوست ایفا می‌‏کند. بر خلاف آب میسلار، تونر روغنی نیست و در آن از ترکیبات مفید برای پوست استفاده می‎‌شود. بنابراین نیازی به آبکشی ندارد و بهتر است اجازه دهید تا جذب پوست شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *